شرایط تعویض و مرجوعی کالا
شرایط تعویض یا مرجوعی در فروشگاه هوجی
بدلیل تنوع محصولات ،شرایط نگهداری هر کالا با دیگری متفاوت است و لازم است که هنگام خرید، شرایط نگهداری محصولات به طور دقیق مطالعه شود.لازم به ذکر است که تعداد زیادی از محصولات هوجی دارای گارانتی می باشند ، در عین حال گارانتی 7 روزه تعویض محصول برای بندهای زیر صدق میکند:
لطفا توجه داشته باشید در صورتی که محصول مشکلی نداشته باشد و صرفا از خرید خود منصرف شده باشید کلیه هزینه های برگشت کالا ، تعویض و مرجوعی کالا به عهده مشتری میباشد.
در دسته محصولات دارای پلمپ ، مرجوعی فقط به شرط باز نشدن پلمپ محصول میباشد.
این سرویس اشکالهای ظاهری (خط و خش ، پارگی، شکستگی و مانند آن روی محصول) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند پرو ناصحیح، استفاده بدون در نظر گرفتن شرایط نگهداری محصول، تماس با مواد شیمیایی مانند سفیدکننده ها و غیره، استفادهی غیرمتعارف از جمله مواردی هستند که شامل تعویض و مرجوعی نمیشود
در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط کارشناسان ، هوجی صرفاً هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا 3 روز کاری) به مشتری برمیگرداند ، لطفا توجه داشته باشید کلیه هزینه های برگشت کالا ، تعویض و مرجوعی کالا در صورتی که محصول مشکلی نداشته باشد به عهده مشتری میباشد.
قبل از هر گونه مرجوعی باید با پشتیبانی هماهنگ شود و ارجاع خودسرانه محصول بدون مطلع کردن پشتیبانی هوجی تحویل گرفته نمیشود و فروشگاه هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
در صورتی که ثابت شود خطای انسانی از طرف فروشگاه باشد و این موضوع به تایید کارشناسان ما برسد مرجوعی فقط از طریق اداره پست باید انجام شود و عودتی توسط غیره را فروشگاه تحویل نخواهد گرفت و به مبدا برگشت خواهد خورد.
در صورت پسکرایه کردن مرجوعی به هر میزان بسته توسط مجموعه تحویل گرفته نمیشود و به مبدا عودت میخورد.
فروشگاه هوجی از بازپس گرفتن پوشاکی که منع بهداشتی برای پرو دارند مانند لباس خواب و لباس زیر، به جهت حفظ و احترام به حقوق دیگر مشتریان، معذور خواهد بود.
از آنجا که جلب رضایت مشتری شرط اول و آخر هوجی میباشد ، پشتیبانی هوجی در تلاش است که تمامی سفارشات به صورت مطلوب و طبق خواسته مشتری ارسال شود
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد
باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد پشتیبانی هوجی در ساعات اداری اطلاع داده شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به هوجی بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی بارکد و اتیکت های محصول یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر کالای خریداری شده، ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد
ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد پشتیبانی هوجی در ساعات اداری اطلاع داده شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به هوجی بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی بارکد واتیکت های محصول یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر مشتری قصد تعویض سایز خرید خود را داشته باشد
برای استفاده از گارانتی سلامت فیزیکی یا تعویض سایز، مشتری باید در اولین فرصت و حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، درخواست خود را با به واحد پشتیبانی هوجی اطلاع دهد.
درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته میشود که محصولات تنها ، پرو شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، بارکد،دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد،درخصوص کیف و کفش اگر هنگام تست کردن خط و خش و پارگی ایجاد شود هوجی از دریافت محصول معذور است.بنابراین از مشتریان گرامی میخواهیم کمال دقت را هنگاه استفاده از محصول و ثبت سفارش مبذول فرمایند.